Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kevinlkr | użytkownik

imię i nazwiskoGrzegorz adreskraśnik zarejestrowany04.04.2008 @20:48:34 ostatnio na stronie22.02.2011 @12:54:41



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu8412607
digarty17 komentarze412 posty na forum4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~bombka    22.11.2008 @17:43:10
żyje żyje
~MaverickS    19.11.2008 @21:11:38
dzięki
~CarolineBlack    20.07.2008 @16:09:48
dzięki
~supernova89    28.06.2008 @15:35:01
a propo piotra
ta fotka była zrobiona u niego na podwórku heheh !
~anitkowa    25.05.2008 @22:11:22
dzieki
~bitterrsweett    24.05.2008 @01:38:56
przepraszam z jakiego kraśnika jesteś?:>
_______
jestem sobie prawdą.. fałszem i zagadką też..
~andzja    23.05.2008 @21:52:50
dzieki
_______
Drzwi zamknięte na cztery spusty,
Dla Bezczelnej Rozpusty.
~damART    23.05.2008 @13:38:29
hahaha... spoko ^^
_______
Pamiętaj że każdy ma prawo ocenic, skomentowac twoje zdjecie.
~Sabbstone    23.05.2008 @12:18:20
Tak, HD
Pozdrawiam
~Zanietka    22.05.2008 @20:50:16
dziękuję
_______
Większość ludzi nie poznałaby dobrej muzyki, nawet gdyby podeszła ona do nich i ugryzła ich w dupę...
~Vatka    21.05.2008 @22:28:42
no poobserwuje...
przynajmniej sie postaram...
to poprostu sa moje poczatki...
~wilkskrytywmroku    21.05.2008 @16:05:12
dziękuję za punkcika
_______
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
~anyonefoto    21.05.2008 @12:18:04
poobserwuję
-zlotowlosa14    21.05.2008 @12:14:08
dziękii
~gosiakira    20.05.2008 @14:15:40
duza predkosc, nacisk i dlatego taki niski;]
_______
...:::żyj chwilą:::...
~supernova89    20.05.2008 @12:38:02
tak rynek
pozdro!
~dughi    20.05.2008 @08:51:11
tak
_______
nawet błoto stwarza czasem pozory głębi...

http://www.digart.pl/grupy/650/Samoloty/ <<<Samoloty
http://www.digart.pl/grupy/651/Motocykle/ <<<Motocykle
http://www.digart.pl/grupy/659/Sci-Fi/ <<<Sci-Fi
~anitkowa    20.05.2008 @00:16:38
dziekuje
~manquer    19.05.2008 @23:55:56
dzięki
_______
92FM
.: :.
~Gorannex    19.05.2008 @23:11:52
dzienx...
_______
"There's so many different worlds... so many different suns..."
~supernova89    12.05.2008 @23:30:01
na wiekszośći fotek poznaje moje okolice ;D
pozdro!
~andzja    04.05.2008 @00:26:01
dzikuje ;*
_______
Drzwi zamknięte na cztery spusty,
Dla Bezczelnej Rozpusty.
~Hittem    03.05.2008 @22:41:57
o widze ktoś z kraśnika pozdrawiam xd
~morfeo1980    03.05.2008 @22:18:56
dzięki za odwiedziny zapraszam jszcze kiedyś
_______
FRIMORFOTO
~kevinlkr    03.05.2008 @21:01:39
jasneee
_______
''Był jednym z niewielu, skazanych na bluesa.
Ten wyrok dodawał mu sił ''
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt